2014. július 10., csütörtök

1.Fejezet-A Megismerkedés


Sziasztok ! Meghoztam az első fejezetet . Ebbe igaz hogy nincs még 18+ de attól szerintem még lehet élvezni ezt a fejezetet is . :) Jó olvasást kívánok !
Üdv: ~Klaudia


 Bevezetés

"Azt hiszem ez életem legszebb napja !
Pontosabban ez az "eddigi" életem legszebb napja.
Bár kétlem hogy majd lehet-e szebb nap ennél az életembe ."

Gondoltam ezt mindössze 15 éves fejjel.Nem meglepő.Tévedtem.
Most így 28 évesen gondolva ezt a mondatot.
Most 2030-at írunk , és itt ülök 2 gyermekem ágyának szélén .
Ők Kristen és Greg Horan . Igen . Ők Niall J. Horan és az én gyermekeim .
Igazából sosem hittem hogy ez valóság lehet . Mit ahogy már mondtam tévedtem . És igen
ez valóság . Sok szenvedésen mentem keresztül hogy idáig eljussak de megérte. Mert most itt vagyok
egy boldog családban élek . Azért mert nem adtam fel az álmaimat és mertem nagyot álmodni .
Merjetek ti is nagyot álmodni . Sikerülhet . Most megismerhetitek az én történetem . De ne húzzuk
itt a szót kezdjük is .






                                                                    1.Fejezet


                                                             A Megismerkedés


2017.Március.31.
Ez is egy átlagos reggel volt . Az órám ébresztése keltett föl meseszép álomvilágomból . Ránézek a naptárra és eszembe jut hogy nem is olyan átlagos ez a mai nap . Ma van életem legszebb napja . Ma végre megtörténik az amire 4 éve várok végre rábeszéltem anyukámat hogy vigyen el egy One Directon-koncertre.
Végre,végre eljött ez a nap is . Ránézek az órára és ábrándozásomból ismét az órám zökkent ki már 10 perce el kellet volna induljunk a budapesti repülőtérre hogy elérjük a negyed 10-es gépet . És én még itt fekszek az ágyban pizsamában , kócos hajjal , kómás fejjel . Felpattanok és fejvesztve rohanok le a lépcsőn anyu után kiabálva .
- Anya !!!! Már 10 perce el kellet volna induljunk !!! Hívjad Sacit !!! Keljél már !
Mikor elérem a fürdőt eszembe jut hogy fenthagytam a ruhámat az emeletem . Ismét fejvesztve szaladok a lépcsőn . És nagy szerencsémre a hugom megint elszedte a ruhámat. Gyorsan nekiesek a szekrények hogy keressek valami elfogadható ruhát amit fel tudok venni hisz már minden normális ruhámat bepakoltam . De én azzal a logikus gondolkodásommal nem hogy megkeresném a bőröndöt és kivenném azt a ruhát ami kell . Nem . Nekem mindíg az ellentétjét kell csinálni a normálisnak . Végre előhalásztam egy még elfogadható ruhát és ismét szaladok le a lépcsőn megint kiabálva anyám után hogy csináljon már nekem egy zsömlét míg össze kapom magam . Szaladok a zsömlémér anya nyújtaná felém de én gyorsan kikapom a kezéből  a számba veszem és már megint szaladok az emeletre . Most a telefonomért. Hisz csak nem mehetek telefon nélül. Mivel fényképeznék ? Igen csak szépen nézhettem ki  zsömlével a számban szaladgálva . De hát már anya megszokta hogy ilyen furcsán normális vagyok . Hallom a autó csapódást és szokásom szerint megint rohanok a lépcsőn , de most egy kis csavarral hisz amilyen ügyes vagyok belebotlok a székbe , egy bukfenc  kanapén egy jó hasra esés a lépcsőn és már kint is vagyok . Ilyen gyors nálunk az elindulás . Gyorsan beszállunk Saci-ék kocsiába én behuppanok hátra és Saci-nak a lányával Lili-vel találom szembe magam. Történetesen anya legjobb barátnője Saci és az ő lánya Lili pedig az én legjobb barátnőm . Igaz már rég nem láttam mert ő nem abba a suliba jár amibe én . Nem értettem hogy mit keres itt de nem volt vele bajom,örültem neki .
- Szia dilim !!! Hát te mit keresel itt ???
Kérdeztem érdeklődve .
De Saci válaszolt helyette .
- Mi is megyünk a koncertre . Mármint Lili . Én nem .
Csak egy nagy mosoly jelent meg az arcomon . Nagyon örültem neki hogy Lili is jön . Így legalább nem anyával kell mennem minden hova mert Lili már 17 éves nem sokára 18 .
Nem értettem miért nem szóltak hogy jön ő is . Na de mindegy is . Gondoltam magamba . Inkább az a kérdés aggasztott hogy elérjük e a gépet. Már egy másfél órája úton voltunk amikor az órám 9:00 mutatott . Ami azt jelentette hogy 15 perc és indul a gép . Már nem lesz időnk leadni a csomagokat és nem is biztos hogy elérjük a gépet . Odaértünk a reptérre . És az órám 9:07.-et mutatott .
- 8 perc és indul a gép !!!
Már nem volt idő a csomagokra ezért gyorsan kiszálltunk , Saci bezárta az autót , és rohantunk hogy elérjük a gépet . Én voltam elől ezért én "vezettem" a csapatot nem tudtam hogy merre kell menni de szaladtam előre . Nem törődve azzal hogy mit borítok fel vagy kit lökök fel . Csak szaladtam egyenesen .  Láttam a recepciót és megvártam a többieket . A faliórán az idő 9:10 - et mutatott . De szerencsére még felengedtek minket a gépre.
Megkönnybülten zuhantam le az ülésemre az ablakhoz . Lili ült mellettem . Anyu meg Saci mögöttünk
 ültek kettővel . Így el tudtunk jól beszélgetni . Lili kicsit sápadt volt látszott rajta a félelem .
-Mi a baj ?
Kérdeztem tőle .
- Mi lessz ha elmarad a koncert ? Vagy addig mire oda érünk feloszlik a banda mert úgy összevesznek . Mi van ha nem fognak  kedvelni minket unszimpatikusak leszünk nekik .
- Ez marhaság ! Napos időt mondott mára . És persze pont mire oda érünk akkor vesznek öszze . Ez egy hülyeség . Nem lesz semmi baj . Nyugi .
Próbáltam nyugtatni őt .
Megérkeztünk. A gép leállt. Szálltunk le a gépről mikor megpilantottunk egy magángépet leszállni . És  öt srácot láttunk leszállni róla egy szőkét három barnát és egy feketét . Az egyiknek nagyon halovány színe volt . Megfordult a fejemben az a gondolat hogy talán ők azok .
- Klau ezek nem gondolod hogy ? Esetleg ?
- Lili szerintem pontosan egyre gondolunk . Bár nem hinném de lehet . Akkor itt lennének a rajongók .Vagy tévedek ?
- Szerintem ők azok .
Gondolatmenetemben megfordult az hogy oda mennyek . És tudtam hogy Lili oda akar menni épp figyelmeztetni akartam hogy ne mennyen oda mert hülyének nézik ha mégsem ők azok. De mire számat elhagyta volna a mondat addigra csak azt veszem észre hogy ő ott nevetgél velük . Anyáék még csak észre se vették hogy mi mit csinálunk . Ők nyugisan beszélgettek. Gondoltam mivel így nevetgél velük csak ők lehetnek azok . Ezért erőt vettem magamon és remegve nádszál lábaimon oda botladoztam hozzájuk. Mikor megláttam hogy ők azok azt hittem elájulok . Élőben olyan furcsa volt őket látni . El sem hittem hogy itt állnak előttem teljes életnagyságban .
Valódiak! Ez járt a fejemben miközben néztem őket 1 méter távolról . Eszembe se jutott hogy meg kéne szólalni és nem mereven bámulni őket . Ezzel totál leégetve magam . Lili bökdösött meg hogy térjek már magamhoz . Végül egy kissé dadogva kiböktem egy szót.
- Szi-szi-sziasz-sziasz-sziasztok .
De nem mertem a szemükbe nézni . Félek felnézni rájuk ne hogy csúnyának találjanak. Aztán magamon éreztem Niall tekintetét és meghallottam édes kicsit mélyes hangját. És ír akcntusát .
- Szia . Miért nem nézel ránk ha hozzánk beszélsz? Ne félj nem harapunk.
Nyugtató hangon mondta de kissé a humor is hallatszott benne.
Mielőtt megszólalhattam volna meghallotam Lili hangját.
- Bocsi srácok de pár méterrel most a föld fölött jár .
Mondta nevetve.
Aztán kicsit felnevettek . Niall nevetésétől egy kicsit én is felkuncogtam. Hisz senki se tudja a nevetését nevetés nélkül kibírni . Aztán megint rámnézett és azt mondta hogy :
- Na ezt már szeretem ! Jól áll ha mosolyogsz !
Éreztem hogy arcomat a piros szín uralja .Aztán végül én is felemeltem a fejem és megszólaltam .
- Mi is ott leszünk a koncerten . Első sorban leszünk .
Mosolyodtam el .
-Na ez király !!! És Meet&Greet jegyetek is van ? Vagy csak sima jegyetek ? Vagy V.I.P. ?
Érdeklődött Harry.
-Hát ,nekem Back Stage jegyem van .
Szólt Lili .
- És neked ? A te nevedte még nem tudom .
Mondta Zayn . Közbe meg Niall is beleszólt .
- Tényleg téged hogy hívank ?
Aztán még Louis is feltett egy kérdést . Csak úgy vágtak egymás szavaiba . Louis azt kérdezte hogy:
-Hány évesek vagytok ?
Aztán elkezdetem lassan válaszolgatni a kérdésekre .
-Hát nekem , nekem csak sima jegyem van az első sorba.
Niall arcáról kissé lefagyott a mosoly , amit nem értettem . Aztán válaszoltam a többi kérdésre .
- Engem Klaudiának hívnak . És én 15 leszek ma . Lili meg 17 éves .
- Ja értem . És Boldog Szülinapot .
Mondta Niall kissé szomorkásan . Kicsit aggasztott hisz ő volt a kedvencem a bandából .
Láttam hogy a többiek indulni akartak .
- Látom lassan menetek kell. Megértjük sok lehet a dolgotok .
- Hát ja . Állandóan mennünk kell valahova . Kissé idegfeszítő de megéri . A rajongók miatt meg magunk miatt is .
Mondta Liam .
- Na akkor sziasztok majd találkozunk a Back Stage - ben .
Szólt lelkesen Lili . Az én arcomról pedig kissé lefagyott a mosoly . És ezt Niall észervette .
- Figyelj , ha gondolod.... , akkor,..... esetleg ,.... én .
Mondta a szőkeség szeletelve a mondatot . Amit ismét nem értettem hisz én magabiztosnak céltudatosnak ismerem őt nem félénknek . Már messze jártak a fiúk tőlünk de még mindíg nem tudta kimondani azt az egy mondatott és nem értettem hogy miért. Aztán észre vettem hogy már Lili sem áll melletem . Kicsit megijedtem hogy most mi lessz megbántom Niall-t valamivel vagy tökre leégetem magam előtte . És ez az arcomon is látszódott hogy megszeppentem . Kicsit megsápadtam. De azért erőtvéve magamon besegítettem Niall-nak egy kicsit a mondatba hogy ne vegye észre hogy szinte majd el olvadok tőle és ne vegye rajtam észre az ijedséget .
- Igen , te ? Te , micsoda ?
Sürgettem kicsit .
- Hát én ......, eltudnám neked intézni hogy beengedjenek a Back Stage-be .
A mondat végét szinte elhadarta , de attól még értettem hogy mit mond .
- Hogy mi ?
Szóltam vissza, úgy tűnhetett hogy felháborodtam pedig kissé csak meglepődtem .
- Bocsi , én , csak , jót akartam .
Mondta csalódottan ,lassan . És közben szemét lesütötte . Úgy viselkedett mint egy tinédzser . Olyan kis gyereklelkű volt még 23 évesen is. Nyugtatóan mondtam hogy:
- Nem , nem baj , nem háborodtam fel csak meglepődtem én ... nem akartam úgy tűnni mint aki ideges csak én , csak , csak, meglepődtem . Nem akartalak megbántani . És Igen , nagyon jó lenne ha elintézhetnéd. De nem kérhetem ezt tőled . És nekem amúgy is mennem kell már . Meg hát úgy is ott leszek a koncerten igaz hogy nem találkozunk már de majd látlak, és az a lényeg hogy ott vagyok a koncerten nekem ez is elég .
- Pedig jó lett volna ha még egyszer találkozunk ... Nem azért, csak olyan jó fejnek tűnsz és jó lett volna téged meg ismerni . De hát ha te nem szeretnéd . Akkor ... Áhh ... Mindegy is ..... Remélem jól érzed majd magad a koncerten . Örülök hogy találkoztunk ... Szia ...
Mire válaszolhattam volna elment . Eléggé letört volt és már nem volt olyan széles jókedvű mosoly az arcán .
Letörten elindultam megkeresni anyáékat . De végig ez a mondat járt a fejemben . Niall Horan meg akar ismerni jófejnek tart és én meg lepattintom . Lehet hogy nem is úgy akart megismerni mint barátot ?  Ez a kérdés futott át a fejemben . Lili-t észere se vettem pedig ott ült a padon és végignézte mit beszélek Niall-el . És nekem fel sem tűnt .
- Klau te egy komplett hülye vagy ! Nem vetted észre Niall hogy néz rád ? Nem hallottam mit beszéltek de elég volt Niall-ra nézni és látszott rajta ogy nagyon bejössz neki . Te meg csak úgy lepattintod . Te hülye , más repdesne az örömtől hogy találkozott Niall-al meg a többivel . De te még ráadásul be is jöttél Niall-nek . Istenem ! Csak te lehetsz ilyen hülye !!!
- Dehogy ! Hol már ? Én Niall-nek ? Több millió lány közül mért pont engem választana ? Engem ? Pont engem ? Még szép se vagyok ! Ez totális hülyeség . Igaz hogy Niall az én életem az én mindenem . És arról ábrándozok hogy egy szép napon majd feleségül vesz . De tudom hogy ez teljeséggel lehetetlen . Imádom Niall-t de tudom hogy ő sose nézne rám máshogy csak úgy mint egy rajongóra ...
Mondtam . Hihetetlenkedve .
-Ajj !!! Na mindegy . Majd később folytatjuk . Most mennünk kell . Még sok helyre ell kell mennünk . Van it egy nagy 1DWorld és egy csomó minden van ott . És minden 1D-s !!!
Lelkesen hadarta Lili .
- Tudom ...
- Naa akkor gyerünk !!!!
- Huuuh oké . De most nem nagyon van kedvem . Csak a te kedvedért.
- Na majd meglátod hogy jó lessz!V an itt egy jó nagy pláza majd oda is benézünk . Mert ebbe a ruhába csak nem fogunk koncertre menni .
Mosolygott kedvesen . Én tényleg le voltam törve Niall miatt . Mi van ha Lili nem tévedett és tényleg bejöttem Niall-nak ? Bár ez teljesen képtelenség Niall Horan meg én . Áhh ... Ezt még én se gondolhatom komolyan. Gondolatmenetemet ismét megzavarta valami . Igaz hogy most nem az óra hanem egy magával rántott kéz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése